Parochiewandeling op 13 januari

03-01-2018

Stiltewandeling door de Kampina op zaterdag 13 januari

In natuurgebied de Kampina wordt op zaterdag 13 januari een stiltewandeling gehouden, georganiseerd door de Protestantse Gemeente Boxtel. Het thema is ‘Opnieuw beginnen’, dit is ook het thema van de Maand van de Spiritualiteit.

Tijdens de wandeling worden de deelnemers zich meer bewust van geluiden en stilte. Kleine opdrachten brengen daarbij rust en ontspanning. In de natuur wordt stilgestaan bij voorbeelden van ‘opnieuw beginnen’.
Onderweg wordt op enkele plaatsen een gedachte of een gedicht voorgelezen. De begeleiding van de stiltewandeling is in handen van Corrie Terlouw (psycholoog/theoloog).

De wandeling begint met een warming-up rond zonsopgang, ongeveer om 08.30 uur en wordt afgerond met een goed gesprek rond de vuurkorf. Voor koffie en iets erbij wordt een kleine vergoeding gevraagd.

Er is een maximum aantal deelnemers, daarom is opgave vooraf nodig, u krijgt dan ook informatie over het startpunt. Opgeven bij: Mariannevankrimpen@gmail.com (06 - 12 38 45 84).

Stiltewandeling door de Kampina (foto: David Andreae)