Fotoalbums

Gebeurtenissen in 2015

Kies hieronder een album welk je wilt bekijken en klink dan onderaan op de rode link.

Op zondag 1 februari 2015 was er een gezamenlijke H. Mis voor alle parochianen van de Heilig Hartparochie. De kick-off van de nieuwe parochie. Na afloop was er een kennismaking in de Kloosterhof.

Op zondag 8 maart 2015 is pastoor Jacques Grubben door hulpbisschop Rob Mutsaerts geïnstalleerd en is het pastoraal team gepresenteerd. Deze plechtigheid vond in de Sint Petrusbasiliek in Boxtel plaats.

Op 22 april was DrukkerijSeviceBoxtel volop bezig met het drukken van alle briefpapier, enveloppen, werkpapier en andere kaarten en documenten voor onze nieuwe parochie. Bijgevoegd een impressie.

Op zondag 26 april vond er een uitvoering plaats van de Jona-cantate in de voormalige H. Hartkerk In Boxtel. Een 'dank-je-wel' voor alle vrijwilligers en ook een feest voor de overige bezoekers.

Op woensdag 18 november was er een thema-avond over de vluchtelingen in Syrië. Toegespitst op de onderdrukking en vervolging van christenen. Deze avond werd verzorgd door Kerk en Nood.

Op zondag 29 november was de bedankmiddag voor alle leden van de BELL-groep, de leden van de voorbereidende werkgroepen en die van de voormalige kerkbesturen. Een dankjewel voor bijna 3 jaar werken.