Werkgroepen - Koren

(Kerk)koren

Het Sint-Petruskoor: vast koor in basiliek

Wilt u meer weten over het Sint-Petrus kerkkoor, het Verrijzeniskoor of het koor Con Fervore ga dan naar de deelwebsite van het Kerkdorp Boxtel.

Het Dameskoor Innovation

Wilt u meer weten over het Gelegenheidskoor of het koor Innovation ga dan naar de deelwebsite van het Kerkdorp Esch.

Het Theresiakoor verzameld rond de kerststal

Wilt u meer weten over het Theresiakoor of over de Zanggroep Lencante ga dan naar de deelwebsite van het Kerkdorp Lennisheuvel.

Zingen in de Sint Jans Onthoofdingkerk

In het Kerkdorp Liempde is het gregoriaans kerkkoor, 'Cantate Domino', oftewel 'Zingen voor de Heer' nog verrassend actief. Het koor stelt zich ten doel het muzikaal opluisteren van de H. Mis. Dit doen zij met name op de zon- en feestdagen en vooral met bijzondere gebeurtenissen.

Daarnaast verzorgt ook het Sint-Janskoor een aantal keren per jaar de gezangen in een viering.

Ga naar de kerkdorpenwebsite van Liempde en lees meer. Klik op de 'kerk' van Liempde bovenaan deze webpagina.