Fotoalbums

Gebeurtenissen in 2023

Kies hieronder een album welk je wilt bekijken en klink dan onderaan op de rode link.

Op zondag 15 januari 2023 was de Nieuwjaarsviering in de Sint-Petrusbasiliek. Aansluitend was de nieuwjaarsborrel in het Pastoraal Centrum. Het waren gezellige en goed bezochte bijeenkomsten.

Bisschop Mgr. Gerard de Korte bracht een bezoek aan de Heilig Hartparochie. Hij celebreerde in de Hoogmis in Boxtel op zondag 5 februari 2023. Na afloop dronk hij koffie in het Pastoraal Centrum.

Carnavalsvieringen 2023 in  de kerk van Esch op 17 februari, op 18 februari in Liempde en in Boxtel op 19 februari. Voorgangers pastoor Geertjan van Rossem en kapelaan Marshal Stanislaus.

Op woensdag 26 april 2023 ontvingen Johan Bakker, Steven van Groeningen, Monique Staats en Jeanne Swinkels een koninklijke onderscheiding uit handen van burg. Ronald van Meygaarden.

Familiedag op zondag 7 mei 2023. Tevens voorbereiding op de Eerste H. Communie en het H. Vormsel. Er waren ook twee dopelingen bij en hun ouders. Het was een druk bezochte bijeenkomst.

Op 19 en 27 augustus nam kapelaan Marshal Stanislaus afscheid van de HHP in respectievelijk Esch, Liempde en Boxtel. Na afloop was er een informeel samenzijn met koffie/thee en een handdruk.

Presentatie van pater John Varikuti in Liempde en Boxtel op 10 september. Daarna was er in het Pastoraal Centrum een kennismaking met een kopje koffie. Op zaterdag maakte Esch kennis met de pater.

Familiedag op zaterdag 23 september 2023 in en om het Pastoraal centrum in de Sint-Petrusbasiliek. Deze eerste bijeenkomst in het nieuwe werkjaar werd druk bezocht en is goed geslaagd.

Beklimming van de buitenzijde van de Sint-Jan in den Bosch d.m.v. steigertrappen. Excursie door het bestuur van de HHP op 26 september 2023. Een indrukwekkende ervaring: onvergetelijk!

Op woensdag 15 november 2023 was de jaarlijkse parochieavond in De Walnoot. Hoofdmoten waren de presentatie van het Beleidsplan 2023-2027 en een optreden van MarieChristien Verstraten.