Plaatselijke media

Wekelijks nieuws op de kerkpagina

Vanuit het parochiesecretariaat en vanuit de kerkdorpen worden wekelijks alle nieuws- en kerkberichten doorgegeven aan de redactie van het Brabants Centrum. Dit gebeurt al ruim 75 jaar. Deze berichten komen alle op de kerkpagina van dit weekblad. Eerst treft u de algemene parochiezaken aan, daarna de meer specifieke voor de kerkdorpen. Dezelfde informatie kunt u ook vinden op de website van de Heilig Hartparochie.

Het Brabants Centrum is daarmee hét schriftelijk communicatiemedium naar onze parochianen. En dat wil het parochiebestuur in de komende jaren ook graag zo houden.

Parochianen die niet zo bedreven zijn in de moderne communicatiemedia zoals de parochiewebsite www.heilighartparochie.nl en de Facebookpagina, kunnen in het Brabants Centrum dus de informatie op hoofdlijnen terugvinden.

LET OP:

Mocht u een keer wegwijs willen raken in het gebruik van websites of Facebook dan willen vrijwilligers van de parochie u daar graag bij helpen. Bel ven met het secretariaat en we maken een afspraak.

• het Brabants Dagblad
  • het Brabants Centrum
  • en Mooi Boxtel
Zij plaatsen deze nieuwsberichten al dan niet enigszins aangepast in hun krant. Over de juistheid van die publicaties kunnen wij daarom niet altijd voor honderd procent instaan.

Binnen het parochiebestuur zijn afspraken gemaakt over de contacten met de pers. Deze zijn als volgt:

• inzake pastorale zaken kunt u contact opnemen met pastoor Geertjan van Rossem
  • inzake alle andere zaken is de contactpersoon de secretaris Jo Custers

In voorkomende gevallen bepalen zij of wordt doorverwezen naar portefeuillehouders dan wel andere contactpersonen.