Fotoalbums

Gebeurtenissen in 2019

Kies hieronder een album welk je wilt bekijken en klink dan onderaan op de rode link.

Jacques Grubben stond op zondag 13 januari in het middelpunt van de Nieuwjaarsviering. In een goed gevulde Sint-Petrusbasiliek nam Jacques afscheid van zijn parochie, zijn basiliek en vooral van zijn parochianen.

Op zondag 17 februari werd Geertjan van Rossem door bisschop Gerard de Korte als pastoor geïnstalleerd. Het was een mooie, feestelijke en waardige viering met mooie toespraken, teksten, liederen en 4 gildes.

Rond de klok van 10.00 uur beet burgemeester Fons Naterop het spits af van de jaarlijkse lintjesregen. Weer enkele vrijwilligers van de Heilig Hartparochie uit Liempde en Boxtel behoorden tot de gedecoreerden...

Op zondag 30 juni 2019 nam kapelaan Geoffrey de Jong afscheid van zijn parochie in de Sint Jans Onthoofdingkerk van Liempde. Het was een waardige, fijne en vooral gezellige gebeurtenis.

Op woensdag 6 november vond de informatieavond van het bestuur in De Walnoot plaats. Deze werd goed bezocht. Na de pauze was er een inleiding van Geertjan van Rossem over: 'De Missionaire Parochie'.