Fotoalbums

Gebeurtenissen in 2017

Kies hieronder een album welk je wilt bekijken en klink dan onderaan op de rode link.

Op donderdag 9 maart jl. stond Frans van Susante in met middelpunt van de belangstelling. Hij werd bedankt voor zijn ruim 28-jarige inzet voor de financiën van de Heilig Hartparochie en zijn voorgangers.

Op 29 maart werd Kerk in Nood in 'De Walnoot' in Boxtel een lezing gegeven. Het thema was 'Islam: uitdaging of bedreiging'. Het was een inspirerende avond die door ruim 65 betrokken mensen werd bezocht.

Er kwamen veel parochianen uit de 4 kerkdorpen naar de jaarlijkse parochieavond in de Walnoot. Het bestuur legde 'rekening en verantwoording' af over de gang van zaken in 2016 en blikte vooruit...

Op zaterdag 7 oktober 2017 vond de eerste gezamenlijke vrijwilligersmiddag plaats van de 4 kerkdorpen van de Heilig Hartparochie. Deze middag vond plaats in de Serenade in Liempde.

Zaterdagochtend 14 oktober vertrok de bus vanuit Boxtel op bedevaart naar Lourdes. 15 Bedevaartgangers uit onze Heilig Hartparochie sluiten zich op die ochtend aan bij de andere 1.100 uit het Bisdom.