Contact

Wij willen als pastoraal team en parochiebestuur van de Heilig Hartparochie dichtbij de parochianen staan en goed bereikbaar zijn. "De drempel dient laag te liggen en we moeten transparant zijn", is een uitspraak die vaak binnen het bestuur wordt gehoord.

Daarom kunt u ons op allerhande wijze benaderen:

• door middel van een telefoontje;
  • door het brengen van een bezoek, wel even een afspraak maken;
  • door het sturen van een e-mailbericht;
  • door het invullen en opsturen van een van de formulieren;
  • of gewoon een brief schrijven.

Laat van u horen en deel uw plezier, mening, geluk en verdriet met ons.

U kunt het Pastoraal Centrum Duinendaal in Boxtel overdag en in speciale gevallen ook 's avonds bellen. Daar wordt u doorverbonden of in contact gebracht met de priester of een andere persoon die u wilt spreken. U belt gewoon met de Heilig Hartparochie:

● Tel. 0411 - 67 22 15

Wilt u liever een persoonlijk gesprek. Dat kan.

Maak telefonisch een afspraak met een van de priesters of andere mensen die u wilt spreken. Bel hiervoor ook met het secretariaat van het Pastoraal Centrum. Adres:

• Pastoraal Centrum, Duinendaal 2, Boxtel
  • 0411 - 67 22 15

Een moderne wijze van communiceren: stuur gewoon een e-mailbericht. Dit kunt u sturen naar info@heilighartparochie.nl. Dit gaat via deze website heel gemakkelijk. Klik op de e-mailbutton en alles gaat verder vanzelf.

Schrijf in uw e-mailbericht kort en bondig wat uw vraag of boodschap is. U krijgt dat zo snel mogelijk een antwoord van het secretariaat of een van de leen van het pastoraal team. U kunt ook een vraag stellen aan andere 'mensen van de kerk', bestuursleden of contactpersonen van de vele werkgroepen. De e-mail wordt dan doorgestuurd. U kunt ook rechtstreeks met hen  contact opnemen, zie de paragraaf 'Contactpersonen'.

Een andere handige wijze is het invullen van een van de formulieren die op deze website zijn opgenomen. Ga naar de rubriek 'Formulieren' en klik op de button van een van de formulieren en vul dit in. U kunt vooralsnog kiezen uit vier formulieren.

Veel succes met het invullen van de formulieren

Natuurlijk kunt u ook gewoon een brief of een briefje schrijven. Neem de pen ter hand en zet uw vraag of wat u kwijt wilt op papier. Zorg voor een juiste adressering zodat de brief bij de juiste persoon aankomt.

Het adres van de parochie is:

• Pastoraal Centrum Duinendaal
    t.a.v. naam invullen