Gebed voor de Bloedprocessie

26-05-2024

Vandaag trekt de Heilig Bloedprocessie door de straten van Boxtel

Heer Jezus, we bidden U om droog, mooi weer, zodat de stoet met de vele deelnemers door de straten kan trekken en vele bezoekers mag aantrekken.

Dat het wonder van het Heilig Bloed velen mag aantrekken tot nieuwsgierigheid tot een ontmoeting en het leren kennen van U.

Om veel vreugde, plezier, gezelligheid, inspiratie, respect en devotie. Dat het een prachtige dag wordt waar ieder met veel blijdschap aan terug kan denken.

Om zegen over de Bloeddoeken, over de feestelijke Eucharistieviering, de processie, de expositie, de feestelijke afsluiter in de Spiegeltent in park Stapelen, over het weer en over allen.

Amen

Een prachtige zondag toegewenst en veel genietmomenten voor degenen die bij de Bloedprocessie betrokken zijn en meehelpen dan wel komen kijken danwel op andere manier verbonden zijn met dit miraculeus Bloedwonder van rond het jaar 1380.

Welkom in onze Heilig Hartparochie.
Een prachtige dag toegewenst!

Meer informatie:

De Corporale -Bloeddoek- en de schrijn waar de Bloeddoek in wordt meegedragen