Pierpaolo en Andrea op tv

01-04-2023

Zin in morgen

Diaken Pierpaolo en Andrea komen op televisie. Zij vertellen over hun leven in Gemeenschap Johannes XIII.

Zaterdag 1 april komen Pierpaolo en Andrea Flesia op televisie. Enige weken geleden zijn er tv-opnames gemaakt bij hen thuis. Pierpaolo en Andrea vertellen over hun leven in de gemeenschap Johannes XIII. Over hun roeping en werken: het opvangen en begeleiden van mensen die aan de rand van de maatschappij staan en over de hostiebakkerij die zij 2 jaar geleden begonnen zijn.

Daarnaast zijn zij beiden ook actief in de Heilig Hartparochie, o.a. als diaken, bij het kinderwerk en de maandelijkse Rozenkrans van Goddelijke Barmhartigheid.

Het programma heet "Zin in morgen" en begint om 18:44 uur op NPO2. Voor degenen die het missen op zaterdag 1 april: NPO2 kun je ook terugkijken.

Veel kijkplezier. En Pierpaolo en Andrea, veel zegen over jullie en over jullie goede werk in de gemeenschap Johannes XIII en in de parochie.

Pierpaolo en Andrea Flesia komen op televisie