Sint-Theresiakerk Lennisheuvel

10-07-2024

Sint Theresiadag

29 september 2024

Dit jaar vieren we onze St. Theresiadag op zondag 29 september. We starten deze dag met een eucharistieviering om 11 uur, voorgegaan door pastoor Geertjan van Rossem met medewerking van het Theresiakoor en zanggroep Lencante.

We laten dit alvast weten omdat “Rond Kerk en Orion” in de maand augustus niet uitkomt. De verdere invulling van  het programma volgt, maar u kunt er al rekening mee houden.

Contactgroep geloofsgemeenschap St. Theresia

Heeft u mooie afbeeldingen of beeldjes van Theresia?

Een van de onderdelen van de komende Theresiadag is het houden van een kleine expositie van allerlei afbeeldingen van Theresia in de Uitwijk naast de kerk. Heeft u thuis beeldjes, foto’s, bidprentjes, borduurwerkjes of andere afbeeldingen van Theresia, laat het ons dan weten. Of misschien komt u tijdens uw vakantie in een kerk beelden van haar tegen dan zou een foto van dit beeld of een waxinelichtje met haar afbeelding ook heel goed in de expositie passen. U treft een voorbeeld bij dit artikeltje aan.

We nodigen u van harte uit om een bijdrage te leveren en op 29 september bent u welkom om naar het resultaat te komen kijken, ná de eucharistieviering in de Uitwijk onder het genot van koffie en een broodje.

U kunt voor het afgeven van uw bijdrage een briefje in de brievenbus stoppen met uw naam dan nemen we contact met u op. Of uw bijdrage meteen in de brievenbus van de Uitwijk deponeren.

Alvast hartelijk dank, we zijn benieuwd!

Contactgroep St. Theresia

Doneer