Heilig Hartparochie

Aanmeldingsformulier voor het opgeven van vrijwilliger voor het verrichten van een of meerdere taken ten behoeve van de Sint Jans Onthoofdingkerk in Liempde van de Heilig Hartparochie.

Toets de gegevens in en klik 'verzend formulier'.

adresgegevens

naam
roepnaam
adres
postcode + plaats
telefoon (geen mobielnummer)
mobiel
e-mailadres

Ik wil me graag aanmelden als vrijwilliger voor de volgende activiteit(en) - vink één of meerdere activiteiten aan
Acoliet Kerkhofverzorging Ontmoeting redactie
Avondwake Kerkbestuur Ontmoeting bezorging
Bedevaarten Kerstgroep Orgelcomité  /  evenementencomité
Begraafplaats (onderhoud) Kerkkoor Rouwverwerking
Bloemsiergroep Kerk-TV Verzorging kerkinterieur
Catechese Administratie / boekhouding Vormselgroep
Huisbezoeken Misdienaars Website
Jeugdkoor Missie-, vrede- en ontwikkelingswerk MOV Zieken, bejaarden en gehandicaptenzorg

toets de 4 cijfers uit het zwarte blokje

Wilt u meer informatie over het doel, de taak en/of de werkzaamheden van alle activiteiten, bekijk dan onder meer de hoofdstukken  ‘Werkgroepen’ en ‘Communicatie’. Ook in andere hoofdstukken vindt u meer informatie. Neem gerust ook contact op met de contactpersoon of coördinator. Zij zijn graag bereid u verdere informatie te verstrekken. U vindt hun telefoonnummer op deze website en in de Parochiegidsen.